25 feb. 2009

Oj, har fått en utmaning av Stickfantomen
skall göra mitt bästa!

1. Länka till den som har utmanat dig.

2. Berätta sju sanningar om dig själv.

3. Utmana några personer i slutet av ditt inlägg, om du vill.

4. Kommentera hos personerna som du utmanat.


Alltså, 7 vågade sanningar om mig?

1. Jag har kräkfobi, springer när någon spyr!

2. Jag är helt förkrossad nu när City-akuten börjar på sin absolut sista säsong.

3. Jag har ibland för lite tålamod, speciellt med mina närmaste.

4. Jag har slutat röka för snart 6 månader sen!

5. Jag har celluliter.

6. Jag är lat, motionerar sällan (förutom yogan)
.
7.Jag skall satsa på att bli sambo, håll tummarna


Tänkte utmana någon mer, är du sugen Åsa ?
Eftersom jag är helt ny på bloggen har jag ej många vänner,
så jag tar någon från favvo-bloggar, Elsa du har kanske lust?
Vore kul, lycka till

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar